Adyosi Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joost en Nina - WaarBenJij.nu Adyosi Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joost en Nina - WaarBenJij.nu

Adyosi Suriname

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joost en Nina

09 Juli 2008 | Suriname, Paramaribo

Lieve Bakra's,

Lang niks van ons laten horen, maar binnenkort kunnen jullie de verhalen allemaal in het echt van ons zelf horen!!!!
Nog maar 3 nachtjes slapen en dan zijn we weer thuis!!!Fijn in ons koude kikkerlandje..
De tijd hier is echt ontzettend snel gegaan en we zijn aardig goed ingeburgerd!!Alles gaat wat langzamer, bij 23 graden hebben we het koud en we eten alleen nog maar kousenband!!Dat wordt dus erg wennen als we weer terug zijn in Nederland!!
We hebben het hier heel erg leuk gehad, maar zijn toch ook wel weer blij om naar huis te gaan!!Iedereen weer zien die we gemist hebben en weer gewoon hollands eten!!!
Stage hebben we goed afgerond en het afstudeerproject is ongeveer klaar!!

We komen aankomende zaterdag aan om 8 uur ('s morgens)...Jaa heel erg vroeg, maar we verwachten iedereen met spandoek en al;)

Wij gaan nog genieten van onze laatste dagen...Laatse keer naar stage, laatste keer saoto eten, laatste keer naar de waterkant en nog veel meer laatste keren....

Bigi brassa en een bosi

• 09 Juli 2008 - 20:58

Linda:

Heej Surinamertjes ;)!
    Echt leuk om jullie snel weer in het echt te zien en om al jullie verhalen te horen!!! Ik kijk er al naar uit :)... Geniet van jullie laatste dagen en alvast een hele goede terugreis!!!
    Kus, Linda

• 09 Juli 2008 - 21:09

Jan, Bart En Ingrid:

Spandoeken, Bossche bollen, Hollands eten...wat jullie maar willen!
    Geniet nog van jullie laatste dagen daar en alvast een hele goede reis toegewenst!

liefs

• 10 Juli 2008 - 10:26

Thijs:

joooooooooooooooo, geniet nog de laatste dagen en tot zaterdag (avond haha dat wel, mot werken!!)

• 10 Juli 2008 - 12:57

Fenny:

een hele goede thuisreis, we zullen vast erwtensoep gaan maken

• 10 Juli 2008 - 20:15

Willem En Els:

Hartstikke goed van jullie: project klaar, stage afgerond, tijd om terug te komen. Voor het mooie weer hoef je het niet te doen, hoewel het volgende week beter schijnt te worden, dus toch:
    Kon hesi baka!
    We wensen jullie een goede reis en tot zaterdag!

groeten en veel liefs (ook voor Marlieke, natuurlijk) van Willem en Els

• 10 Juli 2008 - 21:19

Carolien:

Jeuhjjjjjjjjjjj!!! Ik heb afgeteld hoor, ik verheug me op jullie ontvangst! En jullie ook\ haha!
    Tot heel snel!
    Brassaaaa

• 11 Juli 2008 - 18:15

Cees & Lot:

Ik durf je niet meer onder ogen te komen...
    Liefs!